19 Ocak 2011 Çarşamba


Özellikle biraz minyatüre ara verdim sebebi kafamdaki diğer çalışmalar.Daha evelde kapı boyama konusunda çalışmam olmuştu.Çocukları olanlar bilir yapıştırma -sticker- belirli dönemler özellikler çocukların vazgeçilmezidir.Olur olmaz her yere yapıştırmak isterler.İlk etapta güzel görünen ama zamanla çok pis bir hal alan bi durumdur buda.Kızımın odasının kapısı gibi.İşte bu sebeple bu kötü görüntüden kurtulmanın zamanı gelmişti.Evdeki artan boyalarla bu işi halledebileceğimi umarak işe başladım.


Şablonları seçimini kızıma bıraktım.Aslen benzerlik sağlayan daha ölçülü şekillerde tercih edebilirmişim fakat kızımın tercihleri ile olaya dahil olması daha önemliydi.Dahil olması bu kadarlada kalmadı tabiyki köpeklerin olduğu sırayı o boyadı.

İlk etapta amacım boydan bakıldığında aynı renkte değişik şekillerin enden bakıldığında aynı şekillerin farklı renklerle boyanmış halini ortaya koyabilmekti. Fakat ilk 3 sıradan sonra eve gelen misafir akını ve bir sürü engel sebebiyle zaten az olan boyaların karışım yapılan yüzeyde kuruması sebebiyle plan suya düştü.

Sonuçta böyle birşey çıktı beğenmedim değil, kızımda mutlu ama daha iyi olabileceğini kabul ettim.Böylede yazarken ne kadar kolay bitiyor.Oysa ben bununla bir hayli uğraştım.Şablonları söktüksen sonra taşan ve şekli bozan boya artıkları,renk sorunu, şablon seçimi,zaman ayırmak, heleki kapının yapışkanlardan temizlenmesi..vs. vs.

Daha önce 10.marifet.org yayınladığım ilk kapı ve şablon çalışmamıda buraya ekmiş olayım sırası gelmişken.Bundaki ilk hedef kara tahta çalışmaktı evde en uygun yer çıkış yapısı olunca onuda dar olan holü simsiyah bir havadan kurtarmak ve daha dekorarif görüntü kazandırmak için şablonlarla çalışmıştım.

12 yorum:

  1. evet baya uzun süredir sesiniz cıkmıyordu ve bu arada çok güzel işler yapmışsınız.Ellerinize emeğinize sağlık..:))

    YanıtlaSil
  2. kapı süper olmuş:)) cıvıl cıvıl içimi açtı. ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. ama olmadı hani minyatürler

    YanıtlaSil
  4. sağolun Özden Bey farkındayımda çaktırmama çalışıyordum:)
    sarımelek tamda dediğin gibi cıvıl cıvıl teşekkürler:

    YanıtlaSil
  5. Ayşe Hanım özellikle minyatür göremiyince ""ama"" diyecekleri kandırabilirim sanmıştım fakat yorumunuzu görünce nafile olduğunu anladım :)

    YanıtlaSil
  6. Kondor, ben çok beğendim, çok başarılı ve emekli bir çalışma olmuş. Kızını işe dahil etmen de çok güzel. Ellerine sağlık, harikasın

    YanıtlaSil
  7. sağolasın arkadaşım yan yan banyo kapısına göz dikmiş durumdayım:)

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık değişik bir çalışma olmuş, evi oldukça renklendireceğini düşünüyorum. Özellikle, dış kapı sanırım siyahlı kremli onu çok beğendim...Kahve tonlarını çok sevdiğim için olsa gerek.
    Sizin blogu hep takip ediyordum yaptığınız minyatürler çok hoşuma gidiyor, her gün girip bakıyorum yeni birşey var mı diye ancak hiç yorum yazmamıştım. Minyatüre de devam edin bence çok başarılısınız.

    YanıtlaSil
  9. Oturma odasının kapısını kahverenginin tonları ile boyamak istiyorum kısmetse.
    Minyatür konusuna elveda demem inanın mümkün değil ama kafamda sırf bu yok ev için bitmez dekorasyon fikirleri, kızım için oyuncak projeleri ve bir sürü daha fikir. Ama çalışan bir anne olarak beni iyi anlarsınız zaman az niyet çok olunca hepsinden bir parça ama en çok minyatür deyip ara yolu bulmaya çalışıyorum.güzel yorumunuz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. kapı çok hoşuma gitti kuşlu olan elinize saglık

    YanıtlaSil
  11. ama mavi sofra iki kapıdada kuş var tamam tamam aslında anladım sen karatahta olanı beğendin:)

    YanıtlaSil
  12. Şaka gibi geldi şimdi bana Sevgili Kondorcuğum tümünü gösteri tıklayıpta son bölüme varınca senin adını görmek, nasıl yani dedim,8 aydır bloğuna hiç yazmıyor musun sen? Ama neden:( Bir şey mi oldu, sıkıldığın? Merak ettim şimdi. sevgiler.

    YanıtlaSil